21. heinäkuuta 2013

Kentän reunalta

Minä olen kasvanut kentän reunalla. En jalkapallokentän tai kiekkokaukalon (,jota ei varmaan kukaan muu kutsuisi kentäksi kuin minä). Minulle se on aina sama asia kuin lentäminen ja lentokenttä. Suuret lentokentät ovat olleet minulle vieraampia, mutta pieniä (varsinkin vanhoja armeijan kenttiä) olen useamman tästä maailmasta nähnyt.

Kentällä oloon kuuluu pieniä yksityiskohtia. Sellaisia, jotka ovat ihon alla. Ne eivät lähde pois, vaikka kulkisin kaupungissa monta vuotta näkemättä yhtään discusta tai hallin varjoa. 


Laskeutuminen ilman vesien laskua.


Siivet maassa lentojen jälkeen. 



Hieman erilaiset hallinovet.




Ja sitten ovat ne oudot löydöt metsän keskeltä... 

Tämän oven takaa löytyy jotain ihan muuta. Oven löytämisessäkin voi mennä hetki, jos ei tiedä missä se on sijainnut jo lähes pari vuosikymmentä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti